onsdag 14. oktober 2009

Utplassering :)

-
Hei Hei :)

Jeg heter Marthe Ødegård og er 16 år.
Dette er første gangen jeg blogger her, nettop fordi vi skal ha en utplasseringsblogg!
Jeg går første året ved Ringerike Videregående Skole ved linjen Service og samferdsel og skal da utplasseres innenfor den rekkevidden..
Jeg er ferdig med en tiårig grunnskole. Når jeg gikk i 9ende klasse på grunnskolen var jeg utplassert en uke på Eline (klesbutikk) som ligger på Jevnaker.
Ellers har jeg en deltidsjobb på Ica Supermarked i Hønefoss..

Vi skal være utplassert i uke 46 og 47, og jeg skal få gleden av og være på Vero Moda på Kuben :D
Dette er noe jeg gleder meg masse til!! Jeg elsker klær og mote, og da passer jo Vero Moda PERFEKT!

Vi skal lære om hvordan det er å være ute i arbeidslivet og skal jobbe fulle dager. Vanskeligvis ville dette kanskje ikke vært så gøy om jeg skulle vært i en annen butikk, men nå gleder jeg meg masse! Det er bare 4 uker igjen :)
Senere kommer det mer informasjon om bedriften, om timelisten min og mer :)


Klær fra Vero Moda

2 kommentarer:

  1. Hei, fint kan du beskrive deg selv litt bedre. Tenk CV-info.

    SvarSlett
  2. Vero Moda - kjede? dgl leder? Hvor mange i landet? Beliggenhet der du skal være? Vareutvalg? Kundegruppen de retter seg mot? Vaktplan, avtaler som er gjort før du skal ut på mandag må snarest legges inn.

    SvarSlett