fredag 20. november 2009

10 og siste dag..

-
Siste dagen var morsom, samtidig som den var litt "kjip" i og med at det var siste dagen. Jeg gjorde mye av det samme; ryddet i butikken, prøverommene og lageret, pakket opp varer, hjalp kunder og gikk ut med søppel. Jeg jobbet først med Lill-Åse, så kom Stine etter hvert. Vi fikk 15 pakker med nye varer. Jeg fikk i jobb å pakke opp 3 av de, resten ble satt på lageret. Etter jeg hadde pakket dem opp sa Stine at vi skulle fokusere på å rydde butikken resten av dagen. Dette gjorde vi og jeg var ferdig kl 20.00

Dette har vært en spennende og lærerik periode, og jeg gleder meg til neste utplasseringsperiode :) Jeg er veldig glad for at jeg fikk være på Vero Moda. Jeg synes det var veldig gøy der, og folkene var kjempe koselige. Noe av alt det jeg har lært, er at når man jobber i en klesbutikk så går pengene fort bort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar