tirsdag 17. november 2009

6 og 7 dag..

-
6 dagen gjorde jeg litt andre ting, jeg ryddet nemmelig lageret. Ett ganske lite lager, men med MASSE rot. Jeg brukte mange timer, og det ble ganske bra til slutt. Jeg sorterte alle klærne og brettet dem på nytt, samtidig som jeg måtte løpe litt frem og tilbake til kassen for å hjelpe kundene :) Dette var første dagen jeg jobbet "kveldsvakta", og jeg kom frem til at jeg likte morgenvakta litt bedre. Det er godt å sove litt lenge om morningen, men er kjedelig å ikke ha igjen noe av kvelden, men slik er det i arbeidslivet :)

7 dagen skulle vi bytte ut hele kassasystemet, og gjett hvem som ble forvirra og stressa? MEG.. Jeg ble en stund alene i butikken, og kortterminalen funket ikke og det var masse rot. Gudskjelov ordnet det seg til slutt når vi fikk hjelp av en tekniker. Problemet nå er at det nye kassasystemet ikke funker ordentlig enda, så vi må bruke en litt vanskeligere måte å slå inn varene på. Det tok litt tid, men jeg lærte meg det til slutt, så nå går det bra.
En stressende og lærerik dag :)
-
LILL-ÅSE :)
















-
STINE :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar