torsdag 19. november 2009

8 og 9 dag..

-
8 dag begynte jeg med å støvsuge butikken for første gang (noe jeg trodde jeg skulle gjøre første dagen), etterfulgt av litt vare opp-pakking. Ellers ryddet jeg rundt i butikken, litt på lageret og hjalp kunder som vanlig. Distriksjefen for Vero Moda var på besøk for å passe på at ting går som det skal i butikken. Hun pleier å være innom ca en gang i uken. Jeg jobbet til 16.00 fordi jeg skulle videre på min deltidsjobb på Ica Supermarked.


















9 dag og den nest siste dagen i utplasseringsuken var veldig lik de andre dagene. Vi fikk masse varer, som blandt annet; kjoler, gensere, tights og topper. Sjefen Lill-Åse måtte være hjemme pga syk datter, så vi fikk hjelp av en ekstrahjelp som het Katrine. Katrine hadde nesten ikke jobbet der før så jeg måtte lære henne kassa og kundehjelp.

Synd det bare er en dag igjen :(


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar