tirsdag 9. februar 2010

2 dag..

-
Den andre dagen var veldig lærerik og spennende i og med at jeg var med Emelie på innkjøp. På dette innkjøpet bestilte vi klær til høsten.

Vi jobbet i butikken fra 10.00 til 12.00 der jeg var med å hjalp Anders på Front før vi dro innover til Oslo. Da vi ankom Oslo hadde vi først problemer med å finne parkering nærme første innkjøpssted, så vi endte med å parkere på sentralbanestasjonen. Vi gikk i 10 minutter før vi kom frem til Humör og Kristian. Humör har gutteklær til en helt grei pris, og fokuserer på spesielle stiller som ikke har kommet så mye til Hønefoss enda, men vi fikk se mye kule og spesielle klær og endte med innkjøp på rundt 10-15 forskjellige plagg. Kristian er personen som viser frem og snakker om alle klærne, og han vi bestiller av :)















































-
Neste innkjøpssted var Vans, ett litt mer kjent merke i Hønefoss. Vi klundra en del med å finne frem, men klarte å finne ut at vi hadde en GPS i bilen som hjalp oss frem. Når vi kom dit møtte vi 2 gutter, han ene drev med Vans, mens han andre holdt på med ett annet kjent merke som heter Quiksilver litt lenger opp i samme bygg. Vi fikk se masse kule sko og klær, litt mer min stil. Vans har både gutte- og jente klær og sko til en bra pris. De har også klær/sko til barn. Etter litt omvisning så skulle vi plukke ut klær og sko. Vi endte opp med 3 forskjellige jentesko, 2 forskjellige unisexsko, 2 forskjellige guttesko, to forskjellige skolesekker, 3 forskjellige capser og en del forskjellige t-skjorter, bukser og gensere (med 3 forskjellige mener jeg 3 typer med et antall). Når vi var ferdige fikk vi se litt på Quiksilver før vi dro hjemover.





































--
På vei hjem fikk Emelie en melding av Malin som sa at vi hadde fått nye varer fra Humör som hun bestilte for lenge siden, så i morgen skal vi legge ut det nye :)

Jeg var hjemme igjen 18.30 etter en spennende dag, og har funnet ut at jeg har veldig lyst til å drive med noe slikt, enten eie egen butikk eller lignende. Det er veldig spennende :)
GLEDER MEG TIL I MORGEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar