tirsdag 16. februar 2010

6 og 7 dag..

-
6 dag skulle egentlig jeg og Peder jobbe ulikt, men det endte med at han ikke kom i det hele tatt. Jeg begynte kl 10.00 med å vaske gulvet. Deretter prisa jeg og Emelie gamle sommervarer ned helt fra 100 kr og opp til 300 kr. Ellers ryddet jeg og hjalp kunder. Akkurat når jeg skulle dra så kom det nye varer fra Nikita. Jeg dro kl 16.00 videre til min deltidsjobb på Randsvangen Hotell.

7 dag begynte jeg sent, men var tidlig ute pga busstider og begynte derfor kl 13.00 (skulle egentlig begynne kl 14.00). Jeg pakket ut og la frem alle de nye varene fra Nikita og byttet på utstillingsdukkene. Vi ryddet i 50% og 70% stativene, og gjorde det fint i butikken. Jeg lærte å gjøre opp kassa og dro hjem da butikken stengte kl 19.00.




Peder i action..
-
Anders på Front :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar