mandag 8. februar 2010

Ny utplasseringsperiode og mitt valg faller på..

-
Ny utplasseringsperiode og mitt valg faller på Såla AS. Såla ligger midt i hønefoss sentrum og er en butikk som selger merkeklær og sko som DC, Volcom, Nikita, Carhartt, Adidas, Vans, Puma osv. Butikken startet opp 03.mars 2006 da sentrumskvartelet var ferdig bygget. Butikkeieren heter Nils Tronrud, og daglig leder er datteren hans Anette Tronrud, mens Emelie Mikalsen er butikksjef :)

Såla er en del av en "firkløver" som eies av Nils Tronrud. "Firkløveren" består av butikkene Såla, Front, Il Mio og Mozqito som alle selger klær og diverse.

Jeg vil si at målgruppen er foreløpig gutter og jenter mellom 10-30, men butikken skal snart begynne å ta inn klær til de yngre også.
-

Dette blir kjempegøy, jeg gleder meg masse :)
-
Også denne utplasseringsperioden er på 2 uker..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar