torsdag 11. februar 2010

3 og 4 dag..

-
Den tredje dagen var ganske rolig. Vi begynte kl 10.00 med å legge ut de nye varene fra Humör og vi måtte så klart ta på oss gensere for å reklamere :) Vi fikk også litt nye varer; lyseblå Converse-sko. Ellers gikk vi rundt å ryddet litt, vasket gulv og hyller, og hjalp kunder. Emelie dro på innkjøp i halv 3tiden, og da kom Malin. Jeg avsluttet kl 16.00 og løp videre til min deltidsjobb på Ica.















-

Time tabell:








-
Fjerde dag var også rolig, men med litt mer kunder. Vi begynte kl 10.00 med å rydde butikken, vaske gulvet og hjelpe kunder. Jeg solgte 3 gensere, 3 t-skjorter, 1 basic genser, 2 luer, 1 par sko og 1 bukse i løpet av en time :)

Vi fant ut at når både jeg, Peder og Emelie jobber samtidig så blir det litt lite å gjøre innimellom, så neste uke skal jeg og Peder jobbe ulikt alle dagene bortsett fra fredag. Jeg sluttet kl 16.00 i dag også.






EMELIE :)
Jeg synes det er kjempegøy og koselig å jobbe på Såla :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar