fredag 19. februar 2010

9 og 10 dag..

-
Niende dag begynte jeg ca kl 14.00. Jeg begynte med å vaske gulvet etterfulgt av rydding i butikken. Kl 15.00 kom Aleksander Dennè som skulle begynne som ekstrahjelp og skulle få opplæring. Siden Emelie måtte passe på Front en stund så lærte jeg Aleksander noe av det jeg kunne og vi begynte å vaske den svære sko-hylla som skal gjøres en gang i uken. Det var en del kunder og vi solgte mer enn de andre dagene. Ellers ryddet jeg og hjalp kunder. Jeg var ferdig kl 19.00.


-
Tiende og siste dag var litt trist i og med at det var siste dag. Dagene har gått utrolig fort. Jeg begynte kl 10.00 med å vaske gulvet. Jeg hadde sovet bare to timer natten før, så jeg var litt "surrete" så jeg klarte å slå 50% på en vare som egentlig skulle vært 70%. Kunden gikk og kom ikke tilbake, så jeg hadde litt "flaks" med det. Ellers solgte vi en del salgsvarer og litt nye varer. Emelie hjalp meg litt med Utplasseringsrapporten mens Peder var ute i butikken. Vi fikk 7 pakker med forskjellige Vans-sko, så jeg pakket også ut disse og satt de på lageret. Kl 14.00 sa Emelie at hun var kjempeglad for hjelpen, og vi fikk noen klær. Jeg fikk: en genser, en t-skjorte og en bukse :)

Jeg synes det var utrolig morsomt og koselig å jobbe på Såla og jeg har fått litt deltidsjobb der. Jeg har lært masse og sett mer inn i arbeidslivet og klesbransjen. En spennende toukers-periode! :)



Disse klærne kjøpte jeg til meg selv og Joachim:













Genser fra Nikita, Pris kr 999,-












Hipster fra Frank Dandy, Pris kr 199,-












Basicgenser fra Papfar til gutt, Pris 399,-












Genser fra Volcom til gutt, Pris 899,-

Og disse klærne fikk jeg:













Genser fra Humör, Pris kr 599,-













T-shirt fra Nikita, Pris kr 399,-









Bukse fra Papfar, Pris kr 399,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar